Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Στην πλάση


Είσαι εδώ,
μες στην άχρωμη πάλη, μυστικό,
είσαι εδώ, σαν την έναστρη νύχτα,
σε ξέρω..

Ακροβατώ,
από μαύρο αγκίστρι, δε θα ζω,
ακροβατώ, στης αγάπης το έργο,
προσφεύγω..

Σα μωρό,
η ανάγκη μου λέει, θα σε δω,
σα μωρό, απ' το άγριο τέλμα,
ξεφεύγω..

Ορατό,
το ξανθό περιγιάλι, στον ανθό,
ορατό, ενός χτύπου το μύθο,
λατρεύω..

Μια ζωή,
στη δροσιά σου ανασαίνω, την αυγή,
μια ζωή, ακρωτήρι η καρδιά μου,
σε θέλω..

Θύμηση,
μία μνήμη που ακούει, μια φωνή,
θύμηση, οξυγόνο αθάνατο,
αναπνέω..

Όαση,
απροσδόκητος χρόνος, στην ψυχή,
όαση, τραγούδι νοσταλγίας,
σε πλέω..

Χείλη μου,
είστε φως μαγεμένο, προσφορά,
χείλη μου, τα φιλιά σας της μέρας,
κατέχω..

Θηλυκά,
λευκά χέρια στην πλάση, θεϊκά,
θηλυκά, δίχως όνειρα απόψε,
σας έχω..

Μες στο χθες,
τρικυμίες περάσαν, μελανές,
μες στο χθες, οι ατυχίες τελειώσαν,
ω ήλιε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου